НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 25.04.2013
року
№ 45
с. Новофедорівка
Про звіт щодо виконання сільського
бюджету за І квартал
2013 року
Розглянувши наданий головним бухгалтером звіт та
пояснювальну записку про виконання сільського бюджету за І квартал 2013 року, виконавчий комітет
відзначає, що за І квартал 2013 року до
загального фонду сільського бюджету Новофедорівської сільської ради надійшло
462,066 тис. грн. власних і закріплених доходів, що складає 192 відсотків
до планового завдання звітного періоду, крім того
отримано дотації вирівнювання в сумі 125,6 тис.грн. або 91,0 відсотків.
До спеціального фонду надійшло 236,045 тис. грн., з них кошти від продажу
землі на суму –
162,585 тис.грн..
Касові видатки сільського бюджету загального фонду
освоєно в сумі 446,754 тис. грн. (71 відсотків)., фактичні – 467,011 тис.грн.
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду
освоєно в сумі 0,450 тис. грн., фактичні видатки – 0,450 тис.грн.
Залишки коштів
на рахунках відкритих в УДКС у Голопристанському районі станом на 01.04.2013
року по загальному фонді – 646 397,99
грн, по спеціальному фонді загальна сума становить – 8 083 811,51 грн.
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з
енергоносіїв відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве
самоврядування в Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий
комітет,
В И Р І Ш И В :
1. Винести на затвердження сільської ради звіт про виконання сільського бюджету за І квартал 2013 року за доходами в сумі 823,711 тис. грн., у тому числі - загального фонду в сумі 587,666 тис. грн. з
урахуванням трансфертів та 236,045 тис.грн. спеціального фонду, і по видаткам в сумі 447,204
тис.грн., у тому числі видатків загального фонду 446,754 тис. грн. та 0,45 тис.грн. видатків
спеціального фонду.
2. Головному бухгалтеру сільської ради забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію
сільської ради відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету
за І квартал 2013 року.
2.2. Своєчасне подання до Управління Державної казначейської служби України в
Голопристанському районі бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів
для здійснення відповідних платежів.
3. Активізувати роботу адміністративній комісії
сільської ради та за потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на
складання адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо
укладення договорів оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання
договорів оренди з суб’єктами, які використовують земельні ділянки без
правовстановлюючих документів.
5. Касиру систематично проводити звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти
про укладання нових або внесення змін
до діючих договорів Державну податкову
інспекцію у Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку:
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового
боргу по платі за землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у Голопристанському
районі щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на
голову сільської ради Руденка С.В.
Голова виконкому С.В.Руденко
|