НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 27 лютого 2014 року
№ 1
с. Новофедорiвка
Про звіт щодо виконання
сільського бюджету
за 2013 рік
Розглянувши наданий в.о. головним бухгалтером звіт та
пояснювальну записку про виконання сільського бюджету за 2013 рік, виконавчий комітет відзначає, що до загального фонду сільського бюджету Новофедорівської
сільської ради надійшло 1663,245 тис. грн. власних і закріплених доходів, що
складає 98 відсотків до планового
завдання звітного періоду, крім
того отримано офіційних трансфертів в
сумі 563,7 тис.грн. або 100,0 відсотків.
До спеціального фонду надійшло 829,523
тис. грн., з них кошти від продажу землі
на суму – 503,160 тис.грн..
Касові видатки сільського бюджету загального фонду
освоєно в сумі 1936,0 тис. грн. (83 відсотків)., фактичні – 1917,94 тис.грн.
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду
освоєно в сумі 1267,8 тис. грн., фактичні видатки – 1291,17 тис.грн.
Залишки коштів
на рахунках відкритих в УДКС у Голопристанському районі станом на 01.01.2014
року по загальному фонді – 796427,08
грн, по спеціальному фонді загальна сума становить – 7457137,30 грн.
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з
енергоносіїв відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве
самоврядування в Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий
комітет,
В И Р І Ш И В :
1.Схвалити звіт про виконання сільського бюджету
за 2013 рік
за доходами в сумі 3056,468 тис. грн., у
тому числі - загального фонду в сумі 2226,945
тис. грн. з урахуванням трансфертів та 829,523 тис.грн. спеціального фонду, і
по видаткам в сумі 3203,846
тис.грн., у тому числі видатків загального фонду 1936,003 тис. грн. та 1267,843 тис.грн.
видатків спеціального фонду.
2. В.о.головного бухгалтера сільської ради Невядомській
А.А.. забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію сільської
ради відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету за 2013 рік.
2.2. Своєчасне подання до Управління Державної казначейської служби України в
Голопристанському районі бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів
для здійснення відповідних платежів.
3. Активізувати роботу адміністративній комісії
сільської ради та за потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на
складання адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань Пирогову В.Г. забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо
укладення договорів оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання
договорів оренди з суб’єктами, які використовують земельні ділянки без
правовстановлюючих документів.
5. Касиру систематично проводити звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти
про укладання нових або внесення змін
до діючих договорів Державну податкову
інспекцію у Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку Ткачовій В.С.
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового
боргу по платі за землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у
Голопристанському районі щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на в.о.
повноважень сільського голови Лахтадир
О.В.
Секретар виконкому О.В.Лахтадир
|