НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 26 червня 2014 року № 41
с. Новофедорівка
Про звіт щодо виконання сільського
бюджету за 1 квартал 2014 року
Розглянувши наданий в.о. головним бухгалтером звіт та пояснювальну записку про виконання сільського бюджету за 1 квартал 2014 року, виконавчий комітет відзначає, що до загального фонду сільського бюджету Новофедорівської сільської ради надійшло 250,325 тис. грн. власних і закріплених доходів, що складає 114 відсотків до планового завдання звітного періоду, крім того отримано офіційних трансфертів в сумі 124,826 тис.грн. або 75 відсотків.
До спеціального фонду надійшло 40,440 тис грн. в тому рахунку місцеві податки і збори 39,712 тис грн
Касові видатки сільського бюджету загального фонду освоєно в сумі 374,618 тис. грн. (63 відсотків)., фактичні – 433,370 тис.грн.
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду не освоєно, фактичні видатки – 15,450 тис.грн.
Залишки коштів на рахунках відкритих в УДКС у Голопристанському районі станом на 01.04.2014 року по загальному фонді – 796 962,40 грн, по спеціальному фонду загальна сума становить – 7 508 450,12 грн.
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з енергоносіїв відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий комітет сільської ради,
В И Р І Ш И В :
1.Схвалити звіт про виконання сільського бюджету за 1 квартал 2014 рік за доходами в сумі 415,594 тис. грн., у тому числі - загального фонду в сумі 375,154 тис. грн. з урахуванням трансфертів та 40,440 тис.грн. спеціального фонду, і по видаткам в сумі 374,618 тис.грн., у тому числі видатків загального фонду 374,618 тис. грн.
2. В.О. головного бухгалтера сільської ради Невядомській А.А.. забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію сільської ради відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету за 1 квартал 2014 року.
2.2. Своєчасне подання до Управління Державної казначейської служби України в Голопристанському районі бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів для здійснення відповідних платежів.
3. Інспектору з охорони правопорядку Шашко О.М. активізувати роботу адміністративній комісії сільської ради та за потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на складання адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань Пирогову В.Г. забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо укладення договорів оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання договорів оренди з суб’єктами, які використовують земельні ділянки без правовстановлюючих документів.
5. Касиру систематично проводити звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти про укладання нових або внесення змін до діючих договорів Державну податкову інспекцію у Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку Ткачовій В.С.
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового боргу по платі за землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у Голопристанському районі щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на в.о. повноважень сільського голови Лахтадир О.В.
Секретар виконкому О.В.Лахтадир
|