УКРАЇНА
НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 22.08.2012
року
№ 70
с. Новофедорівка
Про затвердження
звіту
щодо виконання
сільського
бюджету за І півріччя
2012 року
Розглянувши наданий головним бухгалтером звіт та пояснювальну записку
про виконання сільського бюджету за І півріччя
2012 року, виконавчий комітет відзначає, що до загального фонду
сільського бюджету Новофедорівської сільської ради надійшло 623,036 тис. грн. власних і закріплених
доходів, що складає 73 відсотків до
планового завдання звітного періоду,
крім того отримано дотації вирівнювання
в сумі 263,335 тис.грн. або 100,0 відсотків до запланованих показників (додаток
1).
До спеціального фонду надійшло 380,463
тис. грн., з них від кошти від продажу
землі на
суму – 236,923 тис.грн..
Касові видатки сільського
бюджету загального фонду освоєно в сумі 1036,995 тис. грн. (60 відсотків).,
фактичні – 1072,059 тис.грн.(додаток 2).
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду освоєно в сумі
880,585 тис. грн., фактичні видатки – 878,335 тис.грн. (додаток 3).
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з енергоносіїв
відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в
Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий комітет,
В И Р І Ш И В :
1.Схвалити звіт про виконання сільського бюджету за І півріччя 2012 року за доходами в сумі 1266,835
тис. грн., у тому числі - загального
фонду в сумі 886,371 тис. грн. з урахуванням трансфертів та 380,463 тис.грн.
спеціального фонду, і по видаткам в
сумі 1997,977 тис.грн., у тому числі видатків загального
фонду 1036,995 тис. грн. та 960,982
тис.грн. видатків спеціального фонду.
2. Головному бухгалтеру сільської ради Аксьоненко М.Б. забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію сільської ради
відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету за І півріччя
2012 року.
2.2. Своєчасне подання до Управління
Державної казначейської служби України в Голопристанському районі
бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів для здійснення
відповідних платежів.
2.3. Проведення своєчасних і в повному обсязі розрахунків із виплати
заробітної плати працівникам бюджетної сфери сільської ради та за енергоносії,
інші комунальні послуги спожиті установами.
2.4. Провести роботу з мобілізації додаткових
надходжень до місцевого бюджету.
2.5. Встановити жорсткий контроль за споживанням бюджетними установами
енергоносіїв у натуральних обсягах, не допускаючи їх витрачання понад
встановлені ліміти.
3. Активізувати роботу адміністративній комісії сільської ради та за
потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на складання
адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань Пирогову В.Г. забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо укладення договорів
оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання договорів оренди з
суб’єктами, які використовують земельні ділянки без правовстановлюючих
документів.
5. Касиру Муляр Л.М. систематично проводити звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти
про укладання нових або внесення змін до діючих договорів Державну податкову інспекцію у
Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку Козаченко Ж.А.:
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового боргу по платі за
землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у Голопристанському районі
щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову сільської
ради Руденка С.В.
Голова виконкому
С.В.Руденко
|