УКРАЇНА
НОВОФЕДОРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 28.11.2012
року
№ 95
с. Новофедорівка
Про звіт щодо
виконання
сільського бюджету
за 9
місяців 2012 року
Розглянувши наданий головним бухгалтером звіт та пояснювальну записку
про виконання сільського бюджету за 9 місяців
2012 року, виконавчий комітет відзначає, що до загального фонду
сільського бюджету Новофедорівської сільської ради надійшло 1234,535 тис. грн. власних і закріплених
доходів, що складає 124,5 відсотків до
планового завдання звітного періоду,
крім того отримано дотації
вирівнювання в сумі 399,07 тис.грн. або 100,0 відсотків до запланованих
показників. (Додаток 1)
До спеціального фонду надійшло 583,993
тис. грн., з них від кошти від продажу
землі на суму –
321,055 тис.грн..
Касові видатки сільського
бюджету загального фонду освоєно в сумі 1808,515 тис. грн. (86 відсотків).,
фактичні – 1780,864 тис.грн. (додаток 2)
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду освоєно в сумі 1345,852
тис. грн., фактичні видатки – 1424,984 тис.грн.(Додаток 3)
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з енергоносіїв
відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в
Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий комітет,
В И Р І Ш И В :
1.Схвалити звіт про виконання сільського бюджету за 9 місяців 2012 року за доходами в сумі 2219,034
тис. грн., у тому числі - загального
фонду в сумі 1633,604 тис. грн. з урахуванням трансфертів та 584,43 тис.грн.
спеціального фонду, і по видаткам в
сумі 1997,977 тис.грн., у тому числі видатків загального
фонду 1808,815 тис. грн. та 1345,852
тис.грн. видатків спеціального фонду.
2. Головному бухгалтеру сільської ради Аксьоненко М.Б. забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію сільської ради
відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету за 9 місяців
2012 року.
2.2. Своєчасне подання до Управління
Державної казначейської служби України в Голопристанському районі
бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів для здійснення
відповідних платежів.
2.3. Проведення своєчасних і в повному обсязі розрахунків із виплати
заробітної плати працівникам бюджетної сфери сільської ради та за енергоносії,
інші комунальні послуги спожиті установами.
2.4. Встановити жорсткий контроль за споживанням бюджетними установами
енергоносіїв у натуральних обсягах, не допускаючи їх витрачання понад
встановлені ліміти.
3. Активізувати роботу адміністративній комісії сільської ради та за
потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на складання
адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань Пирогову В.Г. забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо укладення договорів
оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання договорів оренди з
суб’єктами, які використовують земельні ділянки без правовстановлюючих
документів.
5. Касиру Муляр Л.М. систематично проводити звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти
про укладання нових або внесення змін до
діючих договорів Державну податкову
інспекцію у Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку Козаченко Ж.А.:
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового боргу по платі за
землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у Голопристанському районі
щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову сільської
ради Руденка С.В.
Голова виконкому
С.В.Руденко
|