Проект рішення
Про звіт щодо виконання сільського
бюджету за 2012
рік
Розглянувши наданий головним бухгалтером звіт та
пояснювальну записку про виконання сільського бюджету за 2012 рік, виконавчий комітет відзначає, що до загального фонду сільського бюджету Новофедорівської
сільської ради надійшло 1569,999 тис. грн. власних і закріплених доходів, що
складає 118 відсотків до планового
завдання звітного періоду, крім
того отримано дотації вирівнювання в
сумі 534,8 тис.грн. або 100,0 відсотків.
До спеціального фонду надійшло 958,354
тис. грн., з них кошти від продажу землі
на суму – 441,419 тис.грн..
Касові видатки сільського бюджету загального фонду
освоєно в сумі 2295,738 тис. грн. (91 відсотків)., фактичні – 2314,768 тис.грн.
Касові видатки сільського бюджету спеціального фонду
освоєно в сумі 1994,167 тис. грн., фактичні видатки – 1992,024 тис.грн.
Залишки коштів
на рахунках відкритих в УДКС у Голопристанському районі станом на 01.01.2013
року по загальному фонді – 505485,40
грн, по спеціальному фонді загальна сума становить – 7 812382,44 грн.
Заборгованість по заробітній платі та розрахункам з
енергоносіїв відсутня.
Керуючись статтею 28 Закону України „Про місцеве
самоврядування в Україні”, п. 4 ст. 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий
комітет,
В И Р І
Ш И В :
1.Схвалити звіт про виконання сільського бюджету
за 2012 рік
за доходами в сумі 3029,675 тис. грн., у
тому числі - загального фонду в сумі 2104,8
тис. грн. з урахуванням трансфертів та 924,9 тис.грн. спеціального фонду, і
по видаткам в сумі 4309,0
тис.грн., у тому числі видатків загального фонду 2314,8 тис. грн. та 1994,2 тис.грн. видатків
спеціального фонду.
2. Головному бухгалтеру сільської ради Аксьоненко М.Б.
забезпечити:
2.1. В установленому порядку подання на сесію
сільської ради відповідного пакету документів про виконання сільського бюджету
за 2012 рік.
2.2. Своєчасне подання до Управління Державної казначейської служби України в
Голопристанському районі бюджетних зобов’язань та інших підтвердних документів
для здійснення відповідних платежів.
3. Активізувати роботу адміністративній комісії
сільської ради та за потреби визначити додатково осіб, які уповноважуються на
складання адміністративних протоколів.
4. Спеціалісту ІІ категорії земельних питань Пирогову В.Г. забезпечити:
4.1. Контроль за виконанням рішень сесії щодо
укладення договорів оренди в термін що зазначений в рішенні.
4.2. Вжити заходів щодо забезпечення укладання
договорів оренди з суб’єктами, які використовують земельні ділянки без
правовстановлюючих документів.
5. Касиру Муляр Л.М. систематично проводити
звіряння по нарахуванню та сплаті орендної плати за землю по договорам укладеним з сільською радою та повідомляти
про укладання нових або внесення змін
до діючих договорів Державну податкову
інспекцію у Голопристанському районі.
6. Інспектору по земельному податку Козаченко Ж.А.:
6.1. Вжити дієвих заходів щодо скорочення податкового
боргу по платі за землю з фізичних осіб.
6.2. Систематично проводити звіряння з ДПІ у
Голопристанському районі щодо надходження плати за землю з фізичних осіб.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на
голову сільської ради Руденка С.В..
Голова виконкому С.В.Руденко
|