Новофедорівська сільська рада
офіційний сайт

Герб Херсонської області

 Голопристанський район
Херсонська область

Понеділок, 30.06.2025, 17:52Вітаємо Вас Гість | RSS | Головна | Публічна інформація | Рєстрація | Вхід
Публічна інформація
Бюджет сільської ради [3]
Місцеві податки та збори [11]
Рішення сільської ради [426]
Проекти рішень на чергову сесію сільської ради [401]
Рішення виконавчого комітету сільської ради [324]
Проекти рішень на черговий виконавчий комітет [236]
Розпорядження сільського голови [155]
Регламент Новофедорівської сільської ради [1]
Регламент виконавчого комітету Новофедорівської сільської ради [0]
План роботи органів місцевого самоврядування [2]
Регуляторна діяльність [63]
Робота комітету з конкурсних торгів [1]
Наші свята [3]
sitemap
Статистика сервера

free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Публічна інформація » Новофедорівська сільська рада » Рішення сільської ради

Герб України
Про встановлення ставки збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності
Новофедорівська сільська рада
Голопристанського району
Херсонської області

Проект Р І Ш Е Н Н Я


Про  встановлення ставки збору за провадження
деяких видів підприємницької діяльності

            Відповідно до   ст.. 267 Податкового Кодексу України та ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”,сільська рада,

В И Р І Ш И Л А :

1.      Встановити розміри збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності  по Новофедорівській сільській раді  з 01.01.2012 року в слідуючих розмірах: (щомісячно)
№ п/п   Найменування    с. Залізний Порт
                           розмір від мін.з/п      с. Новофедорівка
                                                   розмір від мін.з/п
1       Продовольчі товари стац.        0,4              0,1
2       Промисловий магазин стац        0,4              0,1
3       Автомагазин, магазин в вагончиках,
        кіосках, палатках                0,4             0,1
4       Автозаправна стац                0,4             0,1
5       Кафе, бари, відкриті літні майданчики   0,4      0,1
6       Лотки                            0,4             0,1
7       Прокат лодок, мотоциклів, дельтаплан    0,4        -
8       Оптові склади                    0,4             0,1
9       Оптово-роздрібні склади          0,4             0,1
10      Тир                              0,4              -
11      Більярдна                        0,4             -
12      Каруселі дитячі,  дорослі        0,4             -
13      Водна гірка                      0,4     -
14      Катамарани                       0,4     -
15      Банан                            0,4     -
16      Яхта                             0,4     -
17      Карооке                          0,4     -
18      Ігрові автомати                  0,4     -
19      Теніс                            0,4     -
20      Аерохокей                        0,4     -
20      Інші                             0,4           0,1
22      Відділення поштового зв’язку    0,06             0,06
2.  Оприлюднення даного рішення  на офіційному сайті газети « Голопристанський вісник»,  та на дошках оголошень Новофедорівської сільської ради.
3.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування  бюджету та фінансів.

        Сільський голова                                                                                     С.В.Руденко


АНАЛІЗ
Регуляторного впливу до проекту рішення сесії Новофедорівської сільської ради «Про встановлення ставки збору за провадження торгівельної діяльності».

Назва регуляторного акту: Про встановлення ставки збору за провадження торгівельної діяльності».
Регуляторний орган: Новофедорівська  сільська рада
Розробник документа:   постійна комісія з питань планування  бюджету та фінансів сільської ради.
Контактний телефон : 3-36-86
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України від 11.09.2003 року № 1160-І\/ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та методики проведення аналізу впливу регуляторного акту,затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 відповідно до наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства від 13.01.2011 року №2 та визначає правові і організаційні засади реалізації рішення сесії Новофедорівської  сільської ради « Про встановлення ставки збору за провадження торгівельної діяльності».
1.Визначення та аналіз проблеми,яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин,а також оцінка важливості цієї проблеми.
У зв'язку з набранням чинності Податкового кодексу України»,який затверджено від 02.12.2010 р.№ 2755-\/І та на виконання статті 10 розділу І та статті 267 розділу ХІІ Кодексу, та пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», із змінами і доповненнями,пропонується розроблений новий акт,а саме: « Про встановлення ставки збору за провадження торгівельної діяльності», плата за торгові патенти справляється у відповідності до діючого на сьогоднішній день законодавства і потребує щорічного перегляду ставок.
Податковим Кодексом змінено порядок розрахунку ставок збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності,ставок збору запровадження торгівельної діяльності та діяльності з надання платних послуг встановлюється сільською радою з розрахунку на календарний місяць у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати,установленої законом на 1 січня календарного року,з урахуванням асортименту товарів,пункт з надання платних послуг та виду платних послуг,а саме на території сільської ради до 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.
Кодекс регулює відносини,що виникають у процесі встановлення та скасування податків та зборів в Україні»,визначає вичерпний їх перелік,що справляються в Україні,порядок адміністрування,платників податків та зборів,їх права, обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю,а також відповідальність за порушення податкового законодавства,Цей кодекс набрав чинності з 01.01.2011.
 Відповідно до кодексу в переліку місцевих податків та зборів встановлено збір запровадження деяких видів підприємницької діяльності. Таким чином, з метою безумовного виконання вимог Податкового кодексу України та недопущення суперечливих ситуацій сільська рада повинна прийняти рішення «Про встановлення з 2012 року ставок збору запровадження торгівельної діяльності а. Регуляторний акт підготовлено з метою мобілізації надходжень коштів до доходної частини бюджету сіл з урахуванням темпів розвитку окремих напрямків бізнесу.
 Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на платників збору суб'єктів господарювання(юридичні особи та фізичні особи,підприємці),їх відокремлених підрозділів,які отримують в установленому статтею 267 Податкового кодексу України порядку торгівлі патенти та проводять діяльність у пунктах продажу товарів,із надання платних побутових послуг,на території Новофедорівської сільської ради.
2.Мета правового регулювання.
Метою цього регуляторного акту є встановлення місцевого збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності на території села відповідно до вимог Податкового кодексу України, оптимізація ставок збору з урахуванням асортименту товарів,балансу інтересів територіальної громади та суб'єктів господарювання, зміцнення ресурсної бази бюджету села.
3.Механізм та заходи для розв'язання проблеми.
Згідно з Податковим кодексом України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення сільської ради. Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння збору на провадження деяких видів підприємницької діяльності в селі пропонується прийняти рішення сільської ради. Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов'язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного проекту рішення. Основним принципом запропонованого проекту рішення є забезпечення:
- дотримання суб'єктами господарювання порядку провадження окремих видів господарської діяльності(торгівельної діяльності,надання платних послуг,діяльності у сфері розваг);
- належного порядку видачі місцевим податковим органам торгових патентів згідно чинного законодавства.
З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення таких заходів:
- встановлення порядку придбання патенту;
- визначення порядку та строків розгляду заявки щодо придбання торгового патенту;
- встановлення ставок;
- визначення порядку та строків сплати збору;
- порядок використання торгового патенту;
- строк дії торгового патенту;
- створення умов для добросовісної конкуренції.
Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики,а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.
4.Альтернативи.
Регуляторний акт - є безальтернативним, так як він  розроблений у відповідності до положень Податкового Кодексу.
Прийняття нового регуляторного акту дасть можливість врегулювати порядок права суб'єктів господарювання та підприємницьку діяльність та ресторанного господарства, а також надання послуг.
Даний проект рішення збільшить надходження до бюджету,забезпечить неухильне виконання норм Податкового кодексу України, який затверджено 02.12.2010 року № 2755-\/І, буде запобігати зловживання та корупційним діям у питаннях, пов'язаних з організацією роботи у торгівельній діяльності.
У ході пошуку альтернативних способів досягнення визначених цілей доцільно розглянути такі можливості:
- пропозицію відмови від введення в дію запропонованого акта;
- установлення єдиних найвищих розмірів ставок збору на провадження деяких видів підприємницької діяльності в селі;
- здійснення регулювання нормативним актом іншого органу.
Відмова від введення в дію запропонованого регуляторного акту приведе до сплати збору за мінімальними ставками,одночасно з цим не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства.
Друга альтернатива може привести до заглиблення проблем провадження певних видів підприємницької діяльності.
У разі не встановлення розміру збору рішенням сесії сільської ради цей збір буде сплачуватись платниками за мінімальними ставками,що призведе до значних втрат бюджету і не дозволить забезпечити фінансування потреб громади села та фінансування сільських програм.
Здійснення регулювання нормативним актом іншого органу не є можливим у зв'язку з тим, що право самостійно встановлювати і визначити порядок сплати місцевих податків і зборів відповідно до чинного законодавства належить сільській раді шляхом прийняття відповідного проекту рішення.
5.Обгрунтування можливостей досягнення цілей.
Можливість досягнення цілей у разі прийняття зазначеного проекту рішення є цілком реальною та обґрунтованою у зв'язку з тим, що метою розробки проекту рішення є цілеспрямоване вирішення проблеми.
Ураховуючи,що виконання зазначеного рішення є загальнообов'язковим для всіх учасників правовідносин у системі досягнення цілей вбачається цілком реальним.
Рішенням буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов'язковому виконанню органами місцевого самоврядування,органами державної податкової служби та платниками збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності.
Досягнення цим регуляторним актом визначених цілей не вплине на економічні витрати територіальної громади,держави,а для суб'єктів господарювання вони будуть приведені до економічного обґрунтованих розмірів.
6.Очікувані результати прийняття акта.
У разі прийняття запропонованого проекту регуляторного акту очікуються наступні вигоди та витрати, інтереси органів місцевого самоврядування:
1.Чіткий порядок встановлення збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності, в залежності від видів торгівельної діяльності, асортименту товарів, надання платних побутових послуг.
2.Створення нових робочих місць та легалізація зайнятості населення.
3.Зменшення часових затрат на підготовку змін до регуляторного акту, у зв'язку із залежністю збору від росту суми мінімальної заробітної плати.
4.Приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України.
5.Мобілізація коштів до бюджету. Процедура розробки проекту нового регуляторного акту.
Інтереси територіальної громади села та суб'єктів господарювання:
1.Отримання однакових можливостей започаткування підприємницької діяльності у сфері торгівлі, ресторанного господарства та сфері послуг.
2.Створення нових робочих місць та відкриття торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг.
3.Стабільність та передбачувані,прогнозовані ставки збору. Сплата збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності до сільського бюджету.
4.Покращення стану прозорості дій влади та можливість реалізації соціальних заходів у зв'язку з додатковими надходженнями до сільського бюджету від галузі торгівлі,ресторанного господарства та сфері послуг.
Унаслідок прийняття запропонованого регуляторного акту часові виміри не змінюються, а витрати та вигоди суб'єктів господарювання майже не зміняться. У той же час підвищиться рівень їх правової впевненості внаслідок більш чіткого встановлення функцій органів державного контролю.
Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог цього регуляторного акта принесе вигоди без необхідності здійснення витрат. При цьому, не всі вигоди, що виникатимуть, можуть бути кількісно визначені. До кількісних показників належить: надходження коштів від сплати збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності, кількість платників збору.
Крім кількісних показників,до вигоди належать:
- стабільний прогнозований клімат для здійснення підприємницької діяльності;
- для членів територіальної громади щодо досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою села,  всебічного забезпечення їх прав;
- органи місцевого самоврядування дотримуються принципу верховенства закону та враховують особливості соціально-економічного розвитку села;
- органи державної податкової служби та платники збору запровадження деяких видів підприємницької діяльності застосовуватимуть нормативний акт Новофедорівської сільської ради, який відповідатиме вимогам чинного законодавства.
7.Строк дії.
Термін дії запропонованого регуляторного акта обмежений. Потреби визначити строк дії цього акту не існує через визначеність строків, протягом яких будуть існувати правовідносини,що регулюються цим актом.
За підсумками аналізу відстеження його результативності,а також у разі потреби та з прийняттям урядом нормативних актів, до нього теж будуть вноситься відповідні зміни відповідно до регуляторної процедури.
8.Показники результативності.
Показники результативності дії рішення сільської ради:
- кількість суб'єктів господарювання - юридичних та фізичних осіб,на яких поширюється дія акту;
- кількість виданих патентів;
- кількість доходної частини бюджету;
- кількість виданих документів дозвільного характеру на види діяльності,що патентуються.
 9.Заходи відстеження результативності рішення.
Стосовно регуляторного акту постійною робочою комісією з питань регуляторної політики буде здійснюватися базове та повторне відстеження результативності його дії та не пізніше за 3 місяці до кінця строку дії рішення.


Постійна комісія сільської ради з питань  планування  бюджету та фінансів.

Головний бухгалтер                                                                   М.Б.Аксьоненко
Категорія: Рішення сільської ради | Додав: admin (22.06.2011)
Просмотрів: 1691 | Рейтінг: 0.0/0 |
Пошук
Друзі сайту
Храм Преподобного Сергия Радонежского - Железный Порт
Інформери

Відпочинок на морі

Назва Залізний Порт йде корінням в далеке минуле. Сьогодні це не порт, а овіяний романтикою дивовижний куточок побережжя Чорного моря, віддалений від промислових центрів і великих міст більш ніж на 100 кілометрів. Це виключно курортне селище, тут легко і вільно дихається. Морська вода по хімічному складу і чистоті унікальна. На захід від Залізного Порту розташувався Чорноморський заповідник, на схід - протяжна курортна зона. Пляж по складу піску, нахилу підводної і прибережної частини може змагатися з кращими пляжами Криму.

Херсонский ТОП eXTReMe Tracker
Copyright Новофедорівська сільська рада © 2000-2025