Новофедорівська сільська рада
офіційний сайт

Герб Херсонської області

 Голопристанський район
Херсонська область

Вівторок, 01.07.2025, 13:31Вітаємо Вас Гість | RSS | Головна | Публічна інформація | Рєстрація | Вхід
Публічна інформація
Бюджет сільської ради [3]
Місцеві податки та збори [11]
Рішення сільської ради [426]
Проекти рішень на чергову сесію сільської ради [401]
Рішення виконавчого комітету сільської ради [324]
Проекти рішень на черговий виконавчий комітет [236]
Розпорядження сільського голови [155]
Регламент Новофедорівської сільської ради [1]
Регламент виконавчого комітету Новофедорівської сільської ради [0]
План роботи органів місцевого самоврядування [2]
Регуляторна діяльність [63]
Робота комітету з конкурсних торгів [1]
Наші свята [3]
sitemap
Статистика сервера

free counters

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Головна » Публічна інформація » Новофедорівська сільська рада » Регуляторна діяльність

Герб України
аналіз регуляторного впливу до проекту рішення

Аналіз впливу

 проекту регуляторного акту до  рішення сільської ради „ Про затвердження Правил благоустрою, санітарного утримання території, забезпечення чистоти і порядку на території Новофедорівської сільської ради в новій редакції ”

 

         Цей аналіз підготовлено згідно зі ст. ст. 1, 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

           

            1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.

            З 12.03.2011 до Закону України „Про благоустрій населених пунктів” внесені зміни якими визначені обмеження, що Правила благоустрою населених пунктів не можуть передбачати обов'язок фізичних і юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи. У зв’язку з чим виникає необхідність виключити з чинних Правил благоустрою розділи, що передбачають отримання документів дозвільного характеру щодо розташування зовнішньої реклами та отримання дозволу на проведення земляних робіт. У зв’язку з тим, що розміщення зовнішньої реклами регулюється на законодавчому рівні Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, проблемних питань при виключенні даного розділу з Правил не виникне, а що стосується виключення розділу який регулює порядок отримання дозволу на проведення земляних робіт, зазначаємо, що у разі неприйняття альтернативного документу можуть виникнути багаточисельні проблемні питання щодо спричинення шкоди об’єктам благоустрою, інженерним комунікаціям, зеленим насадженням тощо при проведенні земляних робіт.      Тому даним регуляторним актом пропонується розв’язати  проблему щодо відсутності на законодавчому рівні чітко встановлених відокремлених прав та обов’язків фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб у сфері благоустрою при виконанні земляних робіт.

            Вказана проблема, в першу чергу, негативним чином впливає на мешканців сіл, тому як перешкоджає забезпеченню сприятливого для життєдіяльності людини середовища, належний санітарний стан, збереження об’єктів та елементів благоустрою, а також і на суб’єктів господарювання, тому як ця проблема прямо чи опосередковано може впливати на ефективність здійснення ними господарської діяльності.

            Дана проблема не може бути вирішена шляхом застосування ринкових механізмів, тому як стосується соціально важливих питань з приводу погіршення стану благоустрою сільських територій та питання безпеки мешканців сіл, які потребують саме державного регулювання.

            Регуляторним актом пропонується встановити порядок, який буде загальнообов'язковий для виконання на території сіл всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, за порушення яких передбачена відповідальність згідно норм чинного законодавства.

            Слід зазначити, що регуляторний акт містить конкретизовані вимоги щодо проведення земляних робіт та відновлення об’єктів благоустрою після їх проведення.

            2. Визначення цілей регулювання.

 

            Цілями запропонованого регулювання є:

- встановлення прав та обов’язків для всіх учасників правовідносин у сфері благоустрою при проведенні земляних робіт;

- створення умов щодо захисту, відновлення  об’єктів благоустрою;

- покращення санітарного стану сіл;

- раціональне використання, належне утримання та охорона зелених насаджень та інших об’єктів та елементів благоустрою, та ін.

            3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

 

            В якості альтернативи запропонованого регулювання може розглядатися варіант вирішення проблеми шляхом залишення існуючого становища без змін.

            Однак вказаний спосіб не може бути прийнятним оскільки,  як свідчить практика, такий спосіб не забезпечує необхідного ставлення мешканців міста та суб’єктів господарювання до питань з благоустрою міста, забезпечення в ньому порядку. Як альтернативний спосіб, можна розглядати  відміну регулювання проведення земляних робіт 

            Однак, за допомогою такого способу регулювання не вбачається можливим охопити існуючу проблему, що спричинить залишення ряду невирішених питань у сфері благоустрою.

            Таким чином, прийняття запропонованого регуляторного акта є найбільш прийнятним способом досягнення поставлених цілей.

            4. Механізми  та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

 

            Для розв'язання проблем визначених в розділі 1 цього Аналізу, пропонується застосувати наступні механізми та заходи.

            За загальним положенням, встановленим Законом України «Про благоустрій населених пунктів», об’єкти благоустрою сіл використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою міста, місцевих правил забудови, інших вимог, передбачених законодавством України.

            Порядок проведення земляних робіт при проведенні будь-яких земляних робіт при ліквідації аварій на інженерних мережах та інших елементах благоустрою; при здійсненні ремонту (прокладанні нових) інженерних мереж; нового будівництва, реконструкції капітального ремонту об’єктів замовник або підрядник (фізична та/або юридична особа) повинні будуть оформити ордер на проведення земляних робіт, який в свою чергу є документом, що погоджується з усіма організаціями, які мають відношення до підземних комунікацій, з метою уникнення аварійних ситуацій при проведенні земляних робіт. Також цей ордер передбачає обов’язок виконавця земляних робіт відновити порушені об’єкти благоустрою.

             5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

            Даний регуляторний акт встановлює порядок проведення земляних робіт при проведенні будь-яких земляних робіт при ліквідації аварій на інженерних мережах та інших елементах благоустрою; при здійсненні ремонту (прокладанні нових) інженерних мереж; нового будівництва, реконструкції капітального ремонту об’єктів, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення збереження об’єктів благоустрою на  території сіл. На підставі вимог постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 826 "Про затвердження Порядку визначення відновної вартості об'єктів благоустрою фізичні і юридичні особи, що завдали збитки об’єктам благоустрою при виконанні земляних робіт зобов’язані їх відшкодувати у відповідності  до цієї постанови ".

            До ймовірних факторів, які можуть вплинути на дію акта та призвести до невиконання окремих його положень можна віднести невідповідальність та ігнорування регуляторного акту або його окремих положень особами, на яких поширюється його дія. Також до ймовірного фактору впливу частково можна віднести і питання фінансування робіт по утриманню та відновленню об’єктів та елементів благоустрою.

            В цілому, максимальна ефективність впровадження даного регуляторного акту та досягнення ним поставлених цілей регуляторного акта досягається у разі його дотримання всіма суб’єктами на яких поширюється дія акту.

             6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, громадян та місцевої влади внаслідок дії регуляторного акта 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів місцевої влади

Більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами

Витрати на утримання в належному стані об’єктів та елементів благоустрою комунальної форми власності

Ефективне використання та збереження об’єктів та елементів благоустрою сіл

Витрати на оплату послуг суб’єктам господарювання, які обслуговують об’єкти загального користування комунальної форми власності

Покращення санітарного стану сіл

 

Створення умов для сталого розвитку сіл

 

Надходження до місцевого бюджету коштів за відшкодування відновної вартості пошкоджених об’єктів  благоустрою

 

Удосконалена робота комунальних служб сіл

 

Підвищення відповідальності посадових осіб органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, що знаходяться на території сіл  за вжиття заходів з відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.

 

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами

Витрати на відновлення об’єктів благоустрою.

Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою

Витрати на утримання в належному санітарному стані власних або орендованих земельних ділянок та прилеглих до них територій, зелених насаджень, споруд та ін..

Сфера інтересів громадян

Більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами

Витрати на відновлення об’єктів благоустрою.

Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою

Витрати на утримання прибудинкових територій

            7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

            Пропонується встановити необмежений строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акту вноситимуться в разі потреби або за результатами звіту про відстеження його результативності та при виникненні змін у чинному законодавстві.

             8. Визначення показників результативності регуляторного акта.

Наслідки дії регуляторного акту можливо відстежити за наступними показниками:

- кількість виданих ордерів на проведення земляних робіт;

- обсяги виконання відновлювальних робіт об’єктів благоустрою після проведення земляних робіт,

- розміри надходжень до бюджету по відшкодуванню збитків пошкоджених об’єктів благоустрою.

             9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта у разі його прийняття.

            Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних виходячи із зазначених показників результативності.

            Оскільки для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове - після набрання чинності цим рішенням, але не пізніше дня з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього рішення.

            Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено через два роки з дня набрання ним чинності.

            Періодичні відстеження результативності цього регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: Виктория (06.03.2014)
Просмотрів: 454 | Рейтінг: 0.0/0 |
Пошук
Друзі сайту
Храм Преподобного Сергия Радонежского - Железный Порт
Інформери

Відпочинок на морі

Назва Залізний Порт йде корінням в далеке минуле. Сьогодні це не порт, а овіяний романтикою дивовижний куточок побережжя Чорного моря, віддалений від промислових центрів і великих міст більш ніж на 100 кілометрів. Це виключно курортне селище, тут легко і вільно дихається. Морська вода по хімічному складу і чистоті унікальна. На захід від Залізного Порту розташувався Чорноморський заповідник, на схід - протяжна курортна зона. Пляж по складу піску, нахилу підводної і прибережної частини може змагатися з кращими пляжами Криму.

Херсонский ТОП eXTReMe Tracker
Copyright Новофедорівська сільська рада © 2000-2025