Новофедорівська сільська рада
офіційний сайт

Герб Херсонської області

 Голопристанський район
Херсонська область

Вівторок, 01.07.2025, 08:08Вітаємо Вас Гість | RSS | Головна | Публічна інформація | Рєстрація | Вхід
Публічна інформація
Бюджет сільської ради [3]
Місцеві податки та збори [11]
Рішення сільської ради [426]
Проекти рішень на чергову сесію сільської ради [401]
Рішення виконавчого комітету сільської ради [324]
Проекти рішень на черговий виконавчий комітет [236]
Розпорядження сільського голови [155]
Регламент Новофедорівської сільської ради [1]
Регламент виконавчого комітету Новофедорівської сільської ради [0]
План роботи органів місцевого самоврядування [2]
Регуляторна діяльність [63]
Робота комітету з конкурсних торгів [1]
Наші свята [3]
sitemap
Статистика сервера

free counters

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Головна » Публічна інформація » Новофедорівська сільська рада » Регуляторна діяльність

Герб України
калькуляція вартості води

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 
 

 

 Про затвердження КПП „Світанок”

 калькуляції вартості 1 куб. м води для

 населення і підприємств сільської ради

 

            Розглянувши лист директора КПП „Світанок” Білого Ю.В. про необхідність затвердити калькуляцію вартості 1 куб. м води для населення та підприємств сільської ради, заслухавши та обговоривши інформацію голови постійної комісії з питань ЖКГ, керуючись ст. 26 Закону України „Про  місцеве самоврядування в Україні”,  сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити  з _________________калькуляцію вартості 1 куб. м води для населення сільської ради в розмірі 1 куб. м води по собівартості тариф для населення – 2,20 грн.

2. Затвердити з __________________ калькуляцію вартості 1 куб. м води для підприємств сільської ради та підприємців в розмірі 1 куб. м води по собівартості тариф  – 3,52 грн., бюджетні організації – 2,20 грн.

            3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань ЖКГ  Білого Ю.В.

 

 

 

Сільський голова                                                                          С.В.Руденко

 

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення «Про затвердження КПП «Світанок» калькуляції вартості 1 куб.м води для населення і підприємств сільської ради»

11.08.2011

Доводимо до відома громади аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Новофедорівської сільської  ради  «Про затвердження КПП «Світанок» калькуляції вартості 1 куб.м води для населення і підприємств сільської ради»

 Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету «Про затвердження КПП «Світанок» калькуляції вартості 1 куб.м води для населення і підприємств сільської ради»

                Регуляторний акт розроблений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 р.№1160-IV, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308.

                Назва регуляторного акту: проект рішення виконавчого комітету «Про затвердження КПП «Світанок» калькуляції вартості 1 куб.м води для населення і підприємств сільської ради»

 1. Визначення проблеми.          

На сьогодні діючі тарифи, які були затверджені рішенням сесії сільської  ради від 09.12.08 № 660 "Про затвердження КПП «Світанок» калькуляції вартості 1 куб.м води для населення і підприємств сільської ради».

Основними факторами, які вплинули на зростання собівартості послуг, стали:

-          зростання тарифів на електроенергію - на 65 %;

-          збільшення мінімальної заробітної плати - на 71,4 %;

-          заробітна плата, розрахована відповідно до Галузевої угоди між Міністерством з питань житлово-комунального господарства України та Центральним Комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства на 2007-2009 роки, збільшилася на 83%, що призвело до збільшення відрахувань до Пенсійного фонду та фонди соціального страхування;

-          збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів на – 76 %;

-          збільшення збору за спеціальне водокористування на – 100 %;

-          збільшення збору за геологорозвідувальні роботи - на 74 %;

-          зменшення об’єму біологічно очищених каналізаційних стоків, що потрапляють на поля фільтрації  очисних споруд

Виходячи з наведеного, собівартість послуг зросла на 70 %. Підприємство знаходиться у критичному фінансовому стані, має борги по розрахунках за спожиті послуги сторонніх організацій та придбані матеріали.

2.       Цілі регулювання.

Прийняття даного рішення має на меті:

-          забезпечення належної якості та стабільності надання послуг з водопостачання, водовідведення та очищення стоків;

-          забезпечення беззбиткової діяльності КПП «Світанок»» відповідно до вимог Господарського кодексу України та ст.31 Закону України «Про житлово – комунальні послуги» від 24.06.2004 р. № 1875-IV.

3.       Альтернативні способи.

Серед альтернативних способів досягнення цілей даного регуляторного акту є:

1) збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотацій з бюджету.

Альтернатива є неприйнятною, оскільки фінансовий стан, що склався на підприємстві, є досить критичним і потребує негайного вирішення. В іншому випадку – порушиться режим надання послуг по водопостачанню.

2) виділення з бюджету дотації для компенсації різниці в тарифах (діючими та тими, що пропонуються).

Альтернатива є неприйнятною. Внаслідок обмеженості бюджетних коштів передбачити реальну дотацію і безперебійно відшкодовувати комунальному підприємству різницю в тарифах можливості на сьогодні немає, тому, перевагою вибраного нами способу регулювання є те, що в даному випадку формуються економічно обґрунтовані тарифи на послуги з водопостачання,  які в повному обсязі покриватимуть витрати підприємства на виробництво та реалізацію зазначених послуг.

3) Відмова від регулювання тарифів на водопостачання взагалі.

                Дана альтернатива є неприйнятною – не відповідає чинному законодавству.

                Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить вирішення проблеми і є єдиним виходом із ситуації, що склалася. Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності та принципу прозорості і врахування громадської думки.

4.       Механізми розв’язання проблеми.

Механізм даного регуляторного акту полягає у забезпеченні збалансованості інтересів споживачів послуг та підприємства:               

- споживачам забезпечується стабільне і якісне надання послуг з

 водопостачання;

 

- виконавцю послуг забезпечується надходження додаткових коштів, що дасть можливість здійснювати необхідні експлуатаційні витрати і забезпечити надійну роботу по наданню послуг з водопостачання.

5.       Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Дане рішення передбачає встановлення економічно обґрунтованих тарифів, які складатимуть:

 

 

 

Найменування послуг

 

 

Тариф з ПДВ (грн.) за 1 куб.м

 

 

Для населення

 

Для бюджетних установ

Для установ, організацій, суб’єктів підприємництва – юридичних та фізичних осіб

Водопостачання

2,20

3,52

3,52

 

Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту, є подальше підвищення тарифів на електроенергію, зміна рівня мінімальної заробітної плати, вартості паливно-мастильних матеріалів, матеріалів для ремонту споруд, податків. Для попередження наслідків буде здійснюватися моніторинг фактичної собівартості послуг, при необхідності будуть вноситися зміни до регуляторного акту.

6.       Визначення очікуваних результатів прийняття акту.

Аналіз вигод і витрат

Категорія суб'єктів, на яких впливає документ

Органи влади

Вигоди

Витрати

·          Вирішення питання якісного та стабільного надання послуг з водопостачання;

·          збереження коштів сільського бюджету через відсутність необхідності дотувати КПП "Світанок";

·          зменшення скарг та звернень з боку споживачів.

Відсутні

Підприємство

Вигоди                  

Витрати

·        забезпечення беззбиткової роботи підприємства;

·        стабілізація роботи підприємства та підтримання якості послуг з водопостачання;

·         можливість впровадження новітніх енергозберігаючих технологій;

·         зменшення звернень та скарг з боку споживачів, поліпшення якості питної води.

Відсутні

Бюджетні установи

Вигоди                  

Витрати

Отримання якісних послуг з водопостачання.

 

Збільшення витрат на оплату послуг водопостачання - на 21,8%.

Населення

Вигоди

 

 

 

Витрати

Отримання якісних та стабільних послуг з водопостачання

 

Збільшення витрат на оплату послуг водопостачання- на 27,2%.

 

Для інших споживачів

Вигоди

 

 

 

 

 

 

Витрати

Отримання якісних послуг водопостачання

Збільшення витрат на оплату послуг водопостачання- на 58,9%,

 

 

7.       Строк дії акту.

        Термін дії запропонованого регуляторного акту буде залежати від змін в законодавстві та економічного стану підприємства, зміни вартості електроенергії, заробітної плати та інш.

8.       Показники результативності регуляторного акту.

В результаті впровадження регуляторного акту будуть досліджуватися та вивчатися наступні показники:

1. Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів.

        2.Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту.

3.Рівень відшкодування тарифами витрат, пов'язаних з наданням послуг водопостачання.

4.Рівень прибутковості / збитковості підприємства.

5.Своєчасність проведення розрахунків за електроенергію, розрахунків з бюджетом, з оплати праці.

6.Скорочення кількості скарг на якість надання послуг з водопостачання.

9.       Заходи з відстеження результативності акту.

                Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне та періодичне відстеження результативності буде здійснюватися через 1 рік та 3 роки, з дня набуття чинності регуляторного акту.

 

Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: Виктория (22.08.2011)
Просмотрів: 1530 | Рейтінг: 0.0/0 |
Пошук
Друзі сайту
Храм Преподобного Сергия Радонежского - Железный Порт
Інформери

Відпочинок на морі

Назва Залізний Порт йде корінням в далеке минуле. Сьогодні це не порт, а овіяний романтикою дивовижний куточок побережжя Чорного моря, віддалений від промислових центрів і великих міст більш ніж на 100 кілометрів. Це виключно курортне селище, тут легко і вільно дихається. Морська вода по хімічному складу і чистоті унікальна. На захід від Залізного Порту розташувався Чорноморський заповідник, на схід - протяжна курортна зона. Пляж по складу піску, нахилу підводної і прибережної частини може змагатися з кращими пляжами Криму.

Херсонский ТОП eXTReMe Tracker
Copyright Новофедорівська сільська рада © 2000-2025